Jaaroverzicht 2016 Personal update

Jongens, ik ga het kort houden, want de oliebollen wachten op me. Waarschijnlijk niet alleen op mij, dus ik zal je een ellenlang jaaroverzicht besparen.

Buiten wat er allemaal voor vreselijke dingen gebeurden in de wereld, was 2016 voor mij een top jaar! Ik maakte leuke reisjes; Rome, Curaçao en Kroatië. Verder ben ik in dit jaar gestart als deelnemer bij Personal Body Plan en eindig ik het jaar zelf als Personal Body Coach. Ik haalde twee modules van voor mijn praktijk diploma loonadministratie, in 2017 nog één module te gaan. Applausje voor mezelf! Super leuk allemaal, maar waarom ik 2016 altijd zal herinneren is nog veel leuker. Aan het begin van het jaar stond hij ineens voor mijn neus, de meneer waar ik oud mee wil worden!

Rome

Rome-2

rome-7

rome-wijn-babylon-1

Curaçao

Curacao-2

curacao-1

Kroatië

plitvice-1

rovinj-2

rovinj

rovinj-3

Het nieuwe jaar heeft veel moois op de planning staan! We tekenden deze week om volgend jaar samen in Utrecht te gaan wonen. Ik ga dus dansend het nieuwe jaar in! Ik wens je een gezond, gelukkig en liefdevol 2017 toe!

Bedankt dat jij mijn site liet bestaan in 2016!

Liefs Hanneke

Volg me op Bloglovin’ | Facebook | Twitter